»

Wednesday, February 08, 2012

CONTEST : DUIT vs MIMPI by YUI & EZA





SYARAT - SYARAT

1) Buat entry dengan tajuk " CONTEST : DUIT vs MIMPI by YUI & EZA"

2) Letak banner dan linkkan entry ini

3) Teka jumlah duit dalam gambar diberikan

4) Bagitahu impian anda tak lebih 25 patah perkataan 

5) Merupakan blogger yang beralamat di Malaysia

6) Dah siap teka dan beritahu impian, hantar link entry anda di komen entry ini

                         Teka berapa jumlah duit dalam gambar dibawah: 
 
 Jawapan tekaan Alline Amalina : RM273-00

Tarikh tamat : 10 Feb 2012 

Impian saya adalah untuk mendapat pekerjaan yang lebih baik dari yang sekarang yang  mana boleh memberikan pendapatan yang lebih tinggi berbanding sekarang, untuk saya membantu orang tua, adik-adik dan mengembirakan hati orang-orang yang berada disekeliling saya. Dapat mengembirakan hati orang-orang yang saya sayang merupakan impian saya yang paling utama. =)


1 comment:

  1. datang round-round ;) menilai entry.. Hihik ;)

    All the best :D

    ReplyDelete

Jom Mengomel dekat Citera Alline