»

Thursday, October 06, 2011

Nama Bakal Baby Aku (o_O)


Bila Aku Dah Mula Berangan Part 1
Pada suatu malam yang sejuk (tibe-tibe jer)...okey, stop intro mengarut....Aku sebenarnye tadi jumpe seorang baby comel....hehehe...nama? maaf dirahsia kan, umor? baru 3bulan, jantina? perempuan...okey tu jer sikit...
Tapi ape yang penting, Aku nak berangan kalau Aku dah kawin berumahtangga suatu hari nanti (dengan siapa? tengok pada jodoh yer...) Aku nak bagi bakal anak-anak Aku nama-nama yang mestilah baik kan? (semua orang nak nama anak-anak mereka baik) mempunyai maksud dan sedap didengar...peh Aku cakap macam penah ada pengalaman cari nama untuk babi baby-baby ni lak....
Antara-antara nama gabungan yang sedap telinga Aku dengar:
Baby Boy
Untuk semua bakal anak-anak Mama, semoga kalian sentiasa menjadi anak-anak yang soleh dan solehah, dengar cakap Mama & Papa, jangan nakal-nakal, belajar pandai-pandai, tolong jangan nangis malam-malam okey terutama malam Jumaat? Hormat orang tua, tak mau susahkan hati Mama, jangan lupe Allah, semoga kalian ikut resmi padi, makian makin berisi, makin tunduk...dan nasihat-nasihat yang lain akan Mama bagi tau mengikut peredaran masa....
bersama Irfan
Salam sayang,

2 comments:

Jom Mengomel dekat Citera Alline