»

Thursday, April 26, 2012

Pemenang 1st GiveAway by Ceritera Alline



Seperti yang telah diketahui 1st GiveAway by Ceritera Alline telah ditutup pada 15 April 2012 yang lepas [KLIK SINI UNTUK ENTRY], so sekarang time untuk umumkan para pemenang. Para pemenang dipilih melalui cabutan bertuan oleh sepupu saya , Dayah Adeq.



semua senarai 88 orang peserta ada dalam ini 'mangkuk ajaib'






tangan bertuah tengah mencabut nama pemenang

I
I
I
I
I
I
V

dan pemenang tempat pertama ialah :





I
I
I
I
I
I
V

dan pemenang tempat ke-dua ialah :







I
I
I
I
I
I
V

dan pemenang tempat ke-tiga ialah :






*sila lihat SINI untuk senarai nama peserta dan nombor *




Kepada para pemenang, sila PM FB Page saya  atau emel kan kepada ixorynna90elyn@gmail.com , butir-butir seperti berikut untuk tujuan pengeposan hadiah :-

                      Nama penuh :
                      Alamat :
                      No. Tel :
                      Pemenang Ke : 1 @ 2 @ 3

Sila beri butir-butir tersebut sebelum 29 April 2012, saya akan pos pada 30 April 2012 =) Thanks semua yang menjayakan GA ini.

4 comments:

  1. Alhamdulillah Akma menang tempat pertama ;D
    Terima kasih kepada tangan yg mencabut undi , hihi
    detail sent !

    ReplyDelete
  2. jemput join Ga jom

    http://zero6september.blogspot.com/2012/04/birthday-giveaway-2012.html

    ReplyDelete
  3. saya pemenang ke-2..saYA dh sEnt message kt page awk yer..

    ReplyDelete

Jom Mengomel dekat Citera Alline